یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

شاید وقتی دیگر

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

از وقتی دوباره برگشتم به کار خبری خودم نمیدونستم چقدر میمونم

یعنی از همون روز اول هم بنای موندن نداشتم

چون تو وبلاگ قبلی گفتم برای هیمشه همیشه از کار خبر کنار رفتم

ولی اومدن یک دوست خیلی خیلی صمیمی تو راس کار یک خبرگزاری و پیشنهاد دادنش

حتی ادم روش نمیشه روش فکر کنه چون کار کردن با اونا حالش خوب میکنه

کار خبری جذابیتش دوشت داشتم ولی با روحیات من سازگار نیست

دیگر شاید هیچ وقت نگم کار خبری شاید وقتی دیگر

شاید باز این بشه همون شر ور گوی ها

شاید گزارش تصویری راهپیمای روز 13 ابان اخرین کار خبری من باشه

خدا میدونه اخرش چی مشه

پاییزتون سر شاز ازشادی

خوش باشید

  • مهدی گرامی

نظرات  (۳)

امیدوارم تو هر کاری که هستین موفق باشید :)
پاسخ:
مرسی ممنون
  • سپیده برون
  • دلتون میاد؟ خبرنگاری دوست داشتنیه :) 
    پاسخ:
    واقعن من خیلی فکر کردم خیلی شل کن سفت کن من چند بار به مدت چند ماه ول کردم دوباره برگشتم از سال 89 تا الان

    الان بار اخر به لصرار یک دوست خیلی خیلی عزیز که مدیر یک خبرگزاری  شده بود برگشتم
    الان واقعان من اعصاب این همه تنشنج ندارم واقعن
    قبول دارم که کار سختیه. منم یک مدت خیلی کوتاه خبرنگار ورزشی بودم در حد آماتور. پدرم در اومد. اما علاقه م واقعا روزنامه نگاری اجتماعی و ادبیات و هنره. دلم میخواد پیگیرش باشم و حتما ادامه ش بدم.
    امیدوارم شما هم تو هر کاری که دوست دارید موفق باشید.
    پاسخ:
    واقعان کار خبری خوبه ولی تا علاقه نباشه مثمر ثمر نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی