یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

ازدواج

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

تا بازار ازدواج ها داغ امروز اومدم درباره ازدواج بنویسم

ازدواج تعهد یا ............

و دلیل ازدواج نکردن دهه 60

من خودم نمیدونم دهه 60 ها چی میخوان از زندگی خودم به عنوان یک دهه 60 اینو میگم

دهه 60 به نظر من نه محدودیت ها و اردواج به سبک نسل قبل تر از خودش می پسنده

و نه ازدواج به سبک بعد خودش که دهه 70 باشه

دهه 60 یک ایده لوژی را دنبال میکنند که اون شاید خییلی با معیارها دهه 70 فرق کنه

و وقتی کسی ازدواج نکنه یعنی بر هر قیمتی نمیخواد ازدواج کنه

واقعان این دهه 70 اینقدر شوق ذوق و طرز فکرشون فرق داره که خیلی ها به دهه 60 خرده میگرن

قرار نیست اگر یکی از ما کوچکتز ازدواج کرده ما هم همین کار کنیم

گاهی ازدواج نکردن کلن بهتر ازدواج بد کردن

به نظر من عشق کشک ازدواج بلوغ فکری میخواد نه هیچ چیز دیگه ای

  • مهدی گرامی

نظرات  (۱)

دقیقا همینطوره 
جدیدن ازدواج بین دهه هفتادی ها زیاد شده و حتا دهه هشتاد!!! متولد هشتاد و یک همین چند وقت پیش عقد کرد :/ 
خب واقعا از ذهنیات اونا و درست و غلط بودنش خبر ندارم 
اما نظر خودم درباره ی ازدواج اینه که بقول شما ازدواج نکردن بهتر از ازدواج بد کردنه 
نمیدونم چطور بگم اما خب سنجیده تر و با احتیاط تر پیش میرم تو این مسئله ! 
بنظرم بزرگترین ریسک زندگیه 
پاسخ:
خوب مهم ترین تصمم زندگی اما بعضی ها دهه 70 نه همشون یک شوخی میبینش
مثل بقیه چیزای زندگشون فکر میکنن اینم مثل بقیه هست
البته دیم دهه 70 که بیسار عاقل پخته و نیمشه به همشون خرده گرفت
اما کم بودنشون باعث شد ادم کل ببینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی