یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

از وقتی گوشی ندارم

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

از وقتی گوشی ندارم خیالم راحت است خیلی راحت

یعنی اون موقع هم خیالم کمی راحت بود چون نه زنگ خوری نه تماسی نه حتی پیامی (تمام پیام های تبلغاتی بسه شده )

یادم زمانی دانشگاه 5 خط و سه گوشی داشتم یک استاد داشتم میگفت من اخر باید از کار تو سر دربیارم مشکوکی

ولی همه خط ها عمرشون بیشتر از 5 سال هست

ولی خط ها و گوشی که سالی یک بار به صدا در میاید و اونم میخوان کاری براشونانجام بدی

از ویرایش عکس گرفته تا میکس فیلم ساختن کلیپ یعنی هرکی این جور کارا داره یادش به من میفته

برای همن چرا گوشی داشته باشم بخوام جواب این عده بدم

شاید تکنولژی زده شدیم و دیگر نداشتن گوشی یک حس رهایی باشد

البته یک مدت گوشی ساده داشتم و فقط فقط برای کارای ضروری

الان اونم ندارم و فقط 4 الی 5 سیم کارتی دارم ولی سم کارت هام از دست نمیدم

شاید روزی روزگاری ......................


  • مهدی گرامی

نظرات  (۲)

چه خوبه آدم بتونه یه تعادل برقرار کنه، بنظرم نمیشه که گوشی نداشت 
اگر هم داریم درست و بجا استفاده کنیم نه مداوم تو دستمون باشه 
البته شاید شرایط برای شما یه جور دیگه باشه 
پاسخ:
من موقعی داشتم اون خط دائم بیشتر از 20 الی 30 قبضش نیمشد
و برای اون سه تا دیگه نهایت نهایت ماهی 10 تومن شارژ میگرفتم
و کلن شلوغ نبود ولی الان یگ هفته است گوشی اصلن ندارم چند روز اول سخت
دل ادم به ایسنتا تلگرام اینا تنگ یمشه
یک جای هست دوست داره عکس بگیره بزاره اینستا ولی فکر می کنه ینست
مگر قدیم چطوری بوده شاید تکنولژی زده شدم خخخخخخخخ
فک کنم بعد یه مدت این حال سراغ آدم میاد ، من یه زمانی کلا زده شدم اما بعد از اون باز به همش برگشتم اما الان فقط در حد نیاز و چک کردن ...
پاسخ:
اینم حرفیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی