یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

تقریبن نشده که نشده

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

یعنی من انتحابات ریاست جمهوری تقریبن نشده که نشده

اونی که یمخوام رای بیاره

اولین باری رای دادم سال 84 بود که قانون عئض شد سن رای شد 16

اون موقع من یک رای اولی بودم و انتخابات دور دوم کشیده شد

دور اول به قالیباب رای دادم دور دوم به رفسنجانی

انتخابات 88 به بگزریم حالا ولی

انتخابات 92 روحانی

انتخابات 96 صدرصد کسی مد نظر نیست یعنی هیچ کس مورد نظر نیست

یعین خیلی چیزیا باعث میشه تا من نسبت به رای دادن دلسرد بشم

اختلاف عظیم طبقاتی

اقا زدهای با معدل 14 الی 15 بورسیه میگرن

کسای که به لطف سمت پدر واردات ماشین کالا لوکس دارن

هیچ فرقی نیمکنه چه کسی به راس کار باشد

برای من طبقه اجتماعی ضعیف هیمشه همین که هیمن هیچی فرق نمیکنه

نه قرار بریم سر کار نه قرار اتفاق خاصی بیفته که به اصطلاح سوپرایز باشه واسم

نه به دولت تدبیر امید امیدی هست

نه به دولت کار عمل قالیباف با سامانه کارانه یارانه کارانه ای که خنده ای بیش نیست

نه به دولت مردم ریسی

من جون وقتی این همه تناقض میبینم کدوم باور کنم کدوم

ایا رای سفید بهتر نیست


  • مهدی گرامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی