یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

اینم تابستون

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ
واقعان تابستان زودتر از چیزی فکرش کنیم دوماهش گذشت و اون یک ماه دیگه ان شالله زودتر بگزر از شر گرما خلاص بشیم

خوبیش اینه که انشا در کار نیست که تابسون چطور بود که بخوایم فکر کنیم چطور بگیم که 2 نمره بیشتر بگیریم یا نگیریم

ولی تابستون که هیچ خیلی وقت فقط میگزره بدون هیچ اتفاق خاصی یا حتی هیجان انگیزی

از خیلی قبل تر از تابستون که نت تعطیل گوشی تعطیل بیرون رفتن تعطیل تارک دنیای شده بویم برا خودمون

خوب ولی دوست داشتم تاریخ شفاهی بخونم تموم کنم ولی تو این جور کتابا تنبلم فقط فقط 4 جلد تموم شد 16 جلد باقی مانده خدا داند برای کی

ولی دوست دارم تا علاقم به سمت این کتابا اومده از دست نره

ولی حال دل در اصل این گونه است

شاید تو دینا چیز قشنگ تری برای دیدن ینست
شاید خودم باید قشنگش کنم
شاید مثا بژگی ها که نقاشی زشت میشکیدم
برای نمره بیشتر دورش را گل گاری میکردم
باید شروع کنم دور خودمو درست کنم شاید خودمم درست شدم



  • مهدی گرامی

نظرات  (۱)

قبلا که میخواستم انشا تابستونو بنویسم بیشترش حکایت رفتن به کانون پرورش فکری و خوندن کتابا و درست کردن کاردستی و اینجور چیزا بود و نهایتا یه سفر یکی دو روزه 
اما الان بیشتر روزا خوابم از دست گرما و بقیشم کتاب و فیلم 
اینجا که اونقدر گرمهه که مرداد ماهش خیییلی کش دار شد حالا به شهریور امیدواریم :/
پاسخ:
والا من هرچی فکر میکردم چیزی یادم نیمومدم اضافه کنم به این تابسون
واقعان به خاطر شرایط بدنم از گرما بدم میاد
شاید اون موقع ها فقط به خاطر تعطیلات دوست داشتم تابسون و دیگر چیز خاصی نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی