یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

پادشاه فصل ها نم نمک رسید

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ب.ظ

من شک ندارم تقویم هم معطل پاییز است

پاییز زیبا کی میگه تو دل گیری

حال من با تو زیبا می شود

امدنت فرخنده
  • مهدی گرامی

نظرات  (۲)

حالتون تو پاییز خوش ایشالا :)
پاسخ:
ممنون همچنین شما
  • محدثه جان
  • من عاشق پاییزم اصن پاییزعشقه خودِعشق....
    نه بخاطراینکه متولدپاییزباشم نه اماپاییزرودوست دارم امانه عاشقشم...
    پاسخ:
    واقعان شاید نیمی بیشتر از مردم زاده هر فصلی باشن پاییز دوست دارن پاییز یک جور غریب هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی