یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

توفیق اجباری

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۳۵ ب.ظ

اینم از عید و تعطیلات عیدسبب شد توفیق اجباری که دوبار سینما رفتم

و شاید اخرین فیلمی که من درس ینما دیدم به جشنواهر فجر سال 87 فک کنم بود درباره الی

و الان بعد حدود 9 سال توفیق شده ذوباره لشتی کنم با سینما اونم چه سینمای که من بی خبر بودم ازش

تقریبن میه گفت یکی از بهترین سینمای ایران در محیط کاملن فرهنگی سینما شهر افتاب شیراز

که هچی کم نداره کافه کتاب کتاب فروشی وسینما سالن تئاتر دیگه وقتش یکم تجدید نظر کنم تو رفتن سینما

ولی خوب باید فیلم ساز ها یکم محتوا بهتر کنن تا ادم با میل رغبت بیشتری بره سینما

  • مهدی گرامی

نظرات  (۲)

منم بعد از مدتها تو ایام عید سینما ربتم 
حالا چی دیدین ؟؟
پاسخ:
البته من بعد حدود 9  سال  رفتم
لانه زنبور لاتاری و به وقت شام
و از همه مهم تر سالن های مدرنش جذبم کرد
من شاید بعد از بیست سال رفتم :))) چون شهرمون ازاون به بعد دیگه سینما نداشت ! تا الان ...
منم به وقت شام رو دیدم 
پاسخ:
واقعان برای شیراز جای تاسف بود که نزدیک چهار سینماش تعطیل و تغیر کاربری به پارگینگ و مجتمع تجاری داد شده بود
ولی سینما جدید با 8 سالن پخش همش جبران کرد + یک سالن برای کنسرت و تئاتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی