یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

باز هم اخر هفته ای دیگر

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷ ب.ظ

دوبار شد اخر هفته دیکر و به خانه برگشتم

ولی این بار یک فرق اساسی داشت که وسایلم هم جمع کردم و اومدم

و دیگه قصد بازگشت به کار ندارم البته کار چه عرض کنم

خوب یک ماه گذشت خوی بد با یک سری ادمای اشنا شدم

شاید خیلی هاشون ادمای،اشتباهی زندگی ادم باشن ولی بودن

ولی خوب شاید باید میرفتم


  • مهدی گرامی

نظرات  (۲)

تو تهران متاسفانه خیلی پیچیدگی ها زیاده
خبرنگاری برای خانم ها پرچالشه و برای اقایان پرمخاطره
من هم کلاس خبرنگاری رفتم

یک ایده ساده بهتون بدم
خبرگذاری خودتون رو با یک وبلاگ مشترک با دوستان وبلاگ نویس بزنید!
خبرگزاری وبلاگ‌نویس‌های مردمی!
یا چنین چیزی!
روش فکر کنید ایده جالبیه
پاسخ:
من متاسفانه تو تهران کار نکردم شرایط بدونم
چند باری هم پیش اومد ولی هربار یک سری مشکلات گیربان گیر شده نشده 
خبرنگاری همیشه پر چالش هست پر از مخاطره فرقی نداره اقا خانم
فقط تنها چیزی باید باشه اینه مطالعه باید باشه که بتوتی تو.حوزه کاری بتوانی مدیر مربوط سوال پیچ کنی و بدونی چه جهتی در پیش بگیری

خبرنگاری خوب ولی فقط عشق علاقه می خواد ولی پول نداره توش پولی نیست


بعدش من متوجه منظورتون نشدم چی کار کنم ؟؟؟؟؟
منظور من این بود در همین بیان یک خبرگزاری بزنیم
شما قوانین را بهتر بلدید

پاسخ:
اهان خیلی عالی 
اره موافقم فقط یک چزی هست چون امکان تهیه خبر مستقیم نداریم
میشه خبر ها تحلیل کرد میشه خبری تحلیلی و خبر از دیدگاه خودمون تحلیل کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی