یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

ایا انتخابات 92 تکرار می شود

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ق.ظ

شاید در محافل عمومی و خصوصی همه از حدس گمان های برای رئیس جمهوری 8 سال اینده سخن می گویند

و همه بر حسب نظرات خودشون بررسی میکندد

حال برسیم به انخابات 92 جای که روحانی با اختلاف ناچیز از قالیباف سکان دار پاستور شد

البته با این حیض که عارف به نفع روحانی کنار کشید

در خوش بینانه ترین حالت امکان دار اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی نیمه راه

کار را به دست روحانی بدهد و  به نفع روحانی کنار برود

حال باید دیدی انخابات 92 تکرار می شود یا خیر

ایا اسحاق جهانیگری انصراف می دهد؟؟؟؟

ایا قالیباف یا رئیسی کدوم یک از جبهه اصول گرا ها میخواد رقابت کند با روحانی

ایا روحانی مرد دو دوره ای ریاست جمهوری خواهد شد یا..........

  • مهدی گرامی

نظرات  (۲)

فک نکنم
در مورد اینکه دکتر روحانی خواهد ماند که فکر نکنم یعنی دعا می کنم که نمونه

ولی در مورد اینکه چه کسی رییس جمهور میشه من فکر میکنم هرکدوم از 4 نفر باقی مونده (یعنی به جز جهانگیری و روحانی) بشه بهتر از 4 سال گذشته خواهد بود اگرچه من با روشهای آقای رییسی بیشتر موافقم و اونها رو منطقی تر و عملی تر می دونم

یه وقت هست یه نفر بلد نیست یه کار رو انجام بده پس ممکنه اشتباه کنه ولی یه وقت هست که طرف کاملا کارشو بلده ولی خودش می خواد که خراب کنه و خیلی حرفه ای این کار رو میکنه
در مورد اولی در صورت خرابی امکان جبران هستش ولی در مورد دومی تقریبا راه جبرانی وجود نداره
پاسخ:
باید دید تصمیم مردم چی هست
من هنوزم باور ندارم معاون اول یک ریس جمهور بیاد بمون و فکر می کنم مثل عارف بره کنار تا رای بیشتر بشه
واقعان وعده صد روز شد نزدیک 1400 روز
باهاتون موافقم واقعان کشور توان عقب افتادن دیگه نداره
الان موقع پیشرفت نه درجا زدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی