یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

دلم نوشتن می خواهد مثل

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ


افکار خشک شده دیگر نیمتونم حتی چند خط بنویسم

اون موقع ها شده بود روزی چند صفحه مینوشتم ولی

الان شده تایپ ....... پاک

دوباره روز از نوع روزی از نوع

دلم نوشتن دوباره میخواد از دنیای خاکستری پیرامون (چون هیچ چیز سفید مطلق یا سیاه مطلق نیست)

دلم نوشتن می خواهد از اون نوشتن بعد یک اثر هنری خوب مثل رج به رج قالی خوش رنگ زیبا

دلم نوشتن می خواهد مثل اولین کلمه حرف زدن یک کودک

دلم نوشتن می خواهد مثل اولین باران پاییزی

دلم نوشتن می خواهد ...........

  • مهدی گرامی

نظرات  (۱)

آخ که حال بدیه این حال...اینم در ادامه ی همون حال تکنولوژی زدگیتونه فک کنم ...
اما میگذره ایشالا 
پاسخ:
اره دقین این طور پیش میره فکر نیم کنم تموم بشه
فقط از تبلت برای خوندن کتاب استفاده میکنم هیچ استفاده ای ازش ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی