یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

شادی های کم مردم

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۰ ب.ظ

دیشب بر حسب کاری اجباری مجبور شدم شبانه منزل ترک کنم

دریافتم واقعان ما ملت واقعا غمگین هستیم

اخه چرا برای یک باخت ملت به خیابون بریزن شادی کنن

این نشون میده شادی های مردم اینقدر کم شده اینقدر کم شده 

که منتظر یک.جرقهذعستن برای شادی

نباید این گونه باشه ملت ایران سزاوار این گونه زندگی کردن نیستن

باید شادی ها انقدر زیاد باشد منتظر شادی نباشیم

ولی متاسفانه جا افتاده هزچی غمگین تر به خدا نزدیک تر

امیدوارم شادی ها انقدر زیاد باشد که منتظر شادی نباشیم

منتظر جرقه های کوچک نباشیم


  • مهدی گرامی

نظرات  (۲)

سلام 
موافقم اما من فکر می کنم مردم هر چقدر غمگین باشند از خدا دورتر میشن مثل اونی که با یه طناب پوسیده به کمر داره میفته تو چاه اونم از یه جایی به بعد دیگه خدا رو صدا نمیکنه 
پاسخ:
واقعان وقتی غمگین فکر می کنی هیچ کس قرار نیست به دادت برسه
واقعان هرکس تا جای نا داره
ایران عالی بازی کرد. و شادی ما برای بازی عرورآفرینش بود...
شمام میتونید خودتونو تو این شادی سهیم کنید اگر دلتون شادی های بیشتر میخاد... از یه جایی باید شروع کرد دیگه
پاسخ:
تو عالی بازی کردن شکی نبود
منم خوب مثل همه خوشحالم
ولی میگم باید اینقدر ملت شادی باشیم که دنبال
شادی های مقطعی نباشیم مثل مسکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی