یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک + 1 هیچ وقت دو نمیشود

یک + 1

یک +1 اینجا این گونه تعبیر میکنم

فقط یک + 1 بدون هیچ جمعی

یعنی تا این حد

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ق.ظ
متاسفم برای ادم های درو
متاسفم برای ادم های که حتی چند هفته پیش خودشون یادشون رفته
کسای که به مشهد  حکومت  فدرال کردن گفتن کنسرت در حرم امام رضا ممنوع
الان با یک خواننده زیر زمینی ملاقات می کنن برای هم خوانی در مشهد
بعدش با کلی افتخار فیلمش پخش میکنن
امیر تتلو میمون کی خداروشکر که طرفدار روحانی نیست
یک جور فگور میگرن انگار با کی داره صحبت میکنه
برای ما هیمن بس که استاد موسیقی ایران استاد شجریان طرفدار روحانی
برا ما هیمن بس که طرفدار ما چماق به دست نیستن اهل فکر منطق هستن
ولی با ان سیاه نمای ها اتفاق خاصی نمیفته چون مردن اغلب فکور هستن
البته هستن عده ای ................
اندکی صبر سحر نزدیک است


          با روحانی تا 1400- با حهانگیری 1408

  • مهدی گرامی

نظرات  (۴)

نوچ رییسی
پاسخ:
هرکی تفکری داره
اما ایمدوارم به زور نخوان از مردم سو استفاده کنن
از منبر رسول خدا مسجد برای تخریب کسی استفاده نکنن که این عدالت نیست
فعلا که روحانی گند زده به همه چی. همون بازیگرای دو آتیشه هم از رای خودشون برگشتن. عوارض خروج زیاد شده. یارانه ی مردم بدبخت هم داره قطع میشه. بازنشسته های بیچاره هنوز پاداش نگرفتن. داداشای روحانی و جهانگیری گند زدن! برجام به فنا رفته. تحریم پشت تحریم! بنزین گرون شده به دنبالش قیمت همه اقلام رفته بالا. هنوز زوده. اندکی صبر! سحر نزدیکه. :)))
جمع کنید بابا. نابود کرد کشور رو رفت. حالا یه عده دارن برمی‌گردن از رای خودشون، یه عده هم لال شدن خودشون رو میزنن به کوچه علی چپ.
پاسخ:
واقعان من با افرادی که از قدرت سیاسی پاینی برخودار هستن کاری ندارم م فقط یک جهت مسائله میبینن
قدرت سیاسی؟! :))) منظورت بینش سیاسیه دیگه آره؟! :)))
کاری نداری چون حرفی نداری واسه زدن. :))
روز به روز داره تعداد پشیمون ها زیاد میشه. تو هم برمی‌گردی از رای خودت. سحر نزدیکه. :))
پاسخ:
به قدرت سیاسی بینش سیاسی  و تفکر سیاسی
من شما نمیشناسم ولی با هر شخصی دهن به دهن نمیشم حرف دارم اگر شعور برخود باشه
من پشیمون نیستم از انتخاب بهترین
من از رای بر نمیرگدم تا ابد تا امثال بی منطقی مثل شما خوشحال بشید
من منتقدم نه معترض

و اگر بفهمید تنش ها از مشهد شروع شد و داره مشخص میشه چه کسی اشوب کرده و خداروشکر رو سیاهی می مونه  برای اون شخص

 شما وجود داری ببخشد مثل ما رو باش نه زیر
خب با گفتن مشهد مشخص شد سطح فکرت چقدر پایینه و ظاهربینی. آفرین آفرین :))
کله گنده ها پشیمون شدن امثال شما راستش زیاد مهم نیست :))
رو سیاه اونه که گند زده به مملکت. رو سیاه اونه که پنجاه میلیارد گذاشته داداش کلاه بردارش بیاد بیرون. روسیاه اونه که ۳ ساله مطالبات یه سری از معلم ها رو نداده! روسیاه اونه که چند تا از جانبازها رو جانباز حساب نمیکنه تا مبادا مجبور بشه سرویس بده به بندگان خدا که از کار افتادن.

منم با آدمی مثل شما که خودش رو زده به اون راه حرفی ندارم :))
سطح فکرت خیلی پایینه به درد بحث کردن نمیخوری :))
برو خوش باش که سحر نزدیکه :))
پاسخ:
بله چیزی هیان است چه حاجت به بیان است
من کاری به کسی ندارم با افتخار دو دره بهش رای دادم تا امثال شما از حسودی بترکی
معلوم کی رو سیاه که مردم عیله دولت قانونی میشرونه
من با شما بحث نمی کنم چون کسی بی منطق بحثی نمیزاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی